مدیران وب سایت

وب سایت شرکتی : نکات ، طراحی ، بازاریابی ، بازارسازی ،فروش ، آگهی اینترنتی ، وب سایت اینترنتی،تولید محتوا،سئو و بهینه سازی محتوا برای مدیران وب سایت

مدیران وب سایت

وب سایت شرکتی : نکات ، طراحی ، بازاریابی ، بازارسازی ،فروش ، آگهی اینترنتی ، وب سایت اینترنتی،تولید محتوا،سئو و بهینه سازی محتوا برای مدیران وب سایت

وب سایت شرکتی برای مدیران وب سایت ها جهت بازاریابی،بازارسازی،فروش اینترنتی ،آگهی اینترنتی ،تبلیغات اینترنتی،سئو وب سایت،بهینه سازی وب سایت

پیوندهای روزانه

اهمیت ویزیتور اینترنتی و بازاریاب اینترنتی

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۴۶ ب.ظ

اهمیت ویزیتور اینترنتی و بازاریاب اینترنتی

یا رونق کسب و کارهای اینترنتی در ایران ، ویزیتور اینترنتی جای خود را به ویزیتور سنتی میدهند . ویزیتورها در بازار سنتی همواره سعی در بازاریابی محصولات و خدمات شرکت ها داشتند اما با رونق بیشتر وب سایت های شرکتی و فروشگاه اینترنتی در ایران طبیعتا ، بازاریاب اینترنتی بسیار می تواند پاسخگوی نیاز کسب و کارهای اینترنتی باشد

ابتدا باید یک تعریف کوچک از ویزیتوری و بازاریابی محصولات و خدمات داشته باشم و سپس به تعریف اجمالی از ویزیتور اینترنتی و بازاریاب اینترنتی بپردازم.

تعریف ویزیتوری : ویزیتوری سنتی در ایران سالهاست که جا افتاده است و ویزیتورها خدمات و کالاهای شرکت ها را به بازار هدف و مشتریان بالقوه در بازار معرفی میکنند . ویزیتورها افرادی هستند که با روابط عمومی زیاد و شناخت کافی از محل و مکان مصرف کالا و خدمات رونق جدی به کسب و کارهای سنتی میدادند و اما این سوال مطرح است که با افزایش وب سایت های شرکتی و فروشگاه ها ویزیتورهای سنتی میتوانند همان کار را در محیط اینترنت(وب) انجام دهند .

ویزیتورهای سنتی که با فرایند فروش و تولید محتوا آشنایی کافی داشته باشند ویزیتورهای خوبی هستند و می توانند بگویند که وب سایت شرکتی و فروشگاه اینترنتی چگونه با تولید محتوا و مطالب به روز و خلاق و زیبا می تواند فروش را افزایش دهد

ویزیتوری موفق است که با کالا و خدمات آشنایی بسیار داشته باشد و بازار سنتی را به خوبی بشناسد و کسب و کارهای اینترنتی را درک کرده باشدبا اصول تولید محتوای اینترنتی آشنایی بالای داشته باشد

 

ویزیتور اینترنتی!

ویزیتور اینترنتی واژه ای جدید نیست و دقیقا می تواند مکمل ویزیتور سنتی باشد اما با این تفاوت که ویزیتور اینترنتی علاوه بر دانش بازار و خلاقیت ویزیتور سنتی دارای دانش اینترنت هم هست 

 

بازاریاب اینترنتی!

بازاریاب ها افرادی هستند که بازار آشنایی دارند با سلایق و علایق مخاطب آشنایی دارند و دقیقا می توانند بگویند که فروش در کجا و چگونه صورت میگرد.بازاریاب ها با آشنایی کامل و تجربه ای که از بازار و رقبا دارند می توانند محصولات و خدمات را به نحوی در بازار معرفی نمایند که فروش بالایی اتفاق بیفتد . بازاریاب اینترنتی باید یک بازاریاب سنتی هم باشد و دقیقا بازاریاب اینترنتی شخصی است که بازاریابی سنتی را به طور کامل آموخته است و به صورت حرفه ای در بازار مشغول می باشد

 

توصیه به شرکت ها و کارخانجات و تولیدی ها در خصوص استخدام و بکارگیری ویزیتوری و بازاریاب اینترنتی :

مدیران شرکت ها می بایست یک وب سایت شرکتی و فروشگاه اینترنتی خوب داشته باشند و یک کارشناس تولید محتوا که آشنا به فنون سئو می باشد را در تیم طراحی و راه اندازی وب سایت شرکتی استخدام نمایند . هسته اصلی و رکن اصلی یک وب سایت شرکتی محتوای وب سایت شرکتی است و دقت داشته باشند صرفا با داشتن یک وب سایت شرکتی و فروشگاه اینترنتی نمی توان فروش را افزایش داد

 

۹۹/۰۱/۰۸